Regulamin
I. Zasady ogólne korzystania z serwisu TuWypoczniesz.pl
- Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem, określa zasady korzystania z serwisu.
- Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z zaakceptowaniem wszystkich punktów niniejszego regulaminu.
- Serwis udostępnia Użytkownikom możliwość zapoznania się i zamieszczania informacji na temat miejsc, w których można wypocząć.
- Niektóre funkcje lub obszary serwisu dostępne są jedynie dla zarejestrowanych Użytkowników, którzy dokonali aktywacji konta w serwisie.
II. Rejestracja w serwisie
- Rejestracja w serwisie jest bezpłatna.
- W celu dokonania rejestracji należy zaakceptować Regulamin i wypełnić
formularz rejestracji
podając: imię i nazwisko lub nazwę firmy, login, poprawny adres e-mail oraz hasło.
Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość e-mail zawierająca link umożliwiający aktywację konta. - W wyniku rejestracji tworzone jest konto, z którego Użytkownik może korzystać po zalogowaniu. Użytkownik w każdej chwili może zmienić własne dane: imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres e-mail i hasło, umieszczone w swoim profilu.
- Wpisując dane osobowe do serwisu Użytkownik wyraża zgodę na publikowanie ich w sieci Internet.
- Użytkownik, który dokonuje rejestracji zgadza się na zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, i udostępnianie swoich danych przez serwis.
- Użytkownik może nieodwracalnie usunąć swoje konto po upływie przynajmniej 30 dni od daty rejestracji. W tym celu należy przesłać wiadomość poprzez formularz kontaktowy. Przesłana wiadomość dotycząca usunięcia konta musi zawierać login konta oraz zostać wysłana z aktualnie powiązanego z kontem adresu e-mail.
- Usunięcie konta nie powoduje automatycznego usunięcia wszystkich treści, jakie Użytkownik zamieścił w serwisie.
III. Działy i funkcjonalności serwisu
- Serwis składa się z ogólnodostępnej części, w której pojawiają się ogłoszenia, prezentacje firm i informacje zamieszczone przez Użytkowników i administrację serwisu. Dostęp do tych informacji nie wymaga rejestracji.
- Użytkownicy serwisu mają możliwość przesyłania artykułów, dodawania ogłoszeń i zamieszczania infomacji w bazie miejsc, w których można wypocząć.
- Administracja serwisu rezerwuje sobie prawo do przesyłania materiałów reklamowych firm współpracujących z serwisem.
IV. Zasady dodawania, edycji i usuwania ogłoszeń
- Dodanie ogłoszenia nie wymaga logowania się do serwisu.
- Ogłoszenie dodane przez niezalogowanego Użytkownika, nie może być przez niego po opublikowaniu edytowane oraz usunięte przed zakończeniem okresu publikacji.
- Tylko Użytkownicy, którzy dodali ogłoszenie po zalogowaniu się do serwisu mogą edytować i usuwać swoje ogłoszenia.
- Ogłoszenia muszą zostać przyporządkowane przez Użytkownika do właściwej kategorii oraz wskazywać prawidłową lokalizację oferty.
- Treść ogłoszenia musi być zgodna z polskim prawem, nie może naruszać obowiązujących norm oraz zasad netykiety.
- Treść ogłoszenia powinna być poprawna ortograficznie i gramatycznie. Nie może zawierać wyłącznie słów kluczowych i nie powinna być pisana wyłącznie dużymi literami.
- Wielokrotne dodawanie ogłoszeń o tej samej treści jest zabronione.
- Administracja zastrzega sobie prawo do:
- zmian o charakterze redakcyjnym w zamieszczonej przez Użytkownika ogłoszeniu,
- usuwania ogłoszeń niezgodnych z Regulaminem, a w przypadku Użytkowników notorycznie łamiących Regulamin blokowania kont.
VI Postanowienia końcowe
- Serwis nie bierze udziału w transakcjach pomiędzy Użytkownikami, którzy korzystają z naszych zasobów. Cała odpowiedzialność wynikająca z wykorzystania informacji zawartych na stronach serwisu spoczywa na Użytkowniku.
- Informacje zawarte na stronach serwisu mogą być wykorzystane tylko i wyłącznie do celów zgodnych z prawem.
- Serwis nie ponosi żadnej odpowiedzialności za:
- niezgodność prezentowanych informacji z aktualnym stanem faktycznym,
- zamieszczenie przez Użytkowników danych niezgodnych z prawdą lub podanie danych fałszywych,
- za to w jaki sposób, ani do jakich celów dane zamieszczone w serwisie zostaną wykorzystane,
- funkcjonowanie serwisu i wynikłe z tego faktu komplikacje.
- Administracja zastrzega sobie możliwość modyfikacji serwisu, czasowego przerywania pracy serwisu, zaprzestania świadczenia usług w obecnym charakterze, a także jego likwidacji.
- Osoba stwierdzająca naruszenia Regulaminy powinna to zgłosić Administracji.