Kolejna edycja Open’er Festival
Tradycyjnie, na początku lipca, rozpocznie się kolejna edycja Open’er Festival. To najbardziej energetyczne wydarzenie muzyczne w Polsce oraz jeden z najlepszych festiwali w Europie, który po raz kolejny zawita na lotnisko Gdynia-Kosakowo. Swoje koncerty zagrają takie gwiazdy jak Drake, The Libertines, Mumford And Sons czy Kasabian. Sponsorem tego wydarzenia ponownie została firma MasterCard.
{module [640]}To będzie już 14. edycja Open’era, który zdążył wejść do czołówki najlepszych festiwali w Europie. Każdego roku Gdynię odwiedzają fani dobrej muzyki z całego kraju i kontynentu, którzy oczekują możliwości dokonywania szybkich, wygodnych i bezpiecznych zakupów w przerwach między koncertami. Będzie to możliwe dzięki technologii zbliżeniowej MasterCard®. Warto przypomnieć, że to właśnie na tym wydarzeniu po raz pierwszy w historii polskich festiwali wykorzystane zostały płatności zbliżeniowe.
Czy wiesz, że...
Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 307 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź nas na www.samsung.pl
Oprócz ułatwień przy dokonywaniu zakupów, firma MasterCard tradycyjnie zadba również o dobry nastrój uczestników Open’era. Na gości czekać będzie, między innymi, występujący na żywo DJ, a także wiele innych atrakcji i konkursów z nagrodami. W tym roku w strefie MasterCard znajdzie się również specjalna maszyna do tworzenia animowanych „selfie”, które w formie GIF-ów będzie można wysłać za pośrednictwem Facebooka, Pinteresta lub poczty elektronicznej, dzieląc się w ten sposób ze znajomymi swoimi emocjami. Przy namiocie MasterCard pojawi się również „MasterPass Pop Up Store”. Dzięki tej wyjątkowej witrynie sklepowej goście będą mogli kupić ubrania niezależnych polskich projektantów.
Miłośnicy piłki nożnej natomiast otrzymają możliwość zapisania się do bezkontaktowych meczów piłkarskich. Zawodnicy zostaną ubrani w specjalne, nadmuchiwane kule, uniemożliwiające kontakt fizyczny. Z tego powodu, rozgrywki wymagają wysokich umiejętności technicznych, przy jednoczesnym mniejszym wpływie warunków fizycznych piłkarzy. Mecze, będą rozgrywane między godziną 15:00 a 22:00.
{module [644]}Źródło: InfoWire.pl